Прекрасен ден!

Днес е един от онези хубави дни, в които ми се струва, че живея в една огромна вълшебна приказка и в момента я споделям с целия свят!

Един от дните, в които е трудно да не се усмихваш, да не бъдеш влюбен в някого, в живота въобще!
Искам да крещя „обичам те“ ! Дори да знам, че отсреща ще бъде тихо! Дори да чуя „недей“ !
Изпълнена с любов и позитивизъм… Точно така!
Защо ли? Ами заради простичките неща – защото се наспах, защото пуших с наслада, защото… ами просто така пък!

Животът… си е живот – ужасен, труден, непоносим на моменти! Но пък трябва ли да затъваме винаги в него!? За какво живеем? Carpe diem! За всеки малък миг!

Бях забравила… бях забравила, че не трябва да ми пука! Че каквото трябва да се случи, ще се случи! А каквото не трябва – просто не си е заслужавало!

Не съм сама! Имам си приятели, имам си семейство, което обичам и което ме обича. Може да ни е трудно на моменти, но винаги ще бъдем заедно! Винаги ще намеря подкрепа в тяхно лице!
И това ме изпълва, защото не съм сама! Защото знам, че има на кого да разчитам, знам, че има кой да ме изслуша, дори да споделя най-голямата глупост!

Имам си и човек, когото обичам… Макар да не е споделено! В крайна сметка за мен винаги е било по-важно аз да обичам, а споделената любов е просто един хубав бонус. Дори страданието… дори то е сладко на моменти. Защото то те кара да се чувстваш истински жив!

Днес се чувствам истински щастлива, въпреки кишата, въпреки сивотата, въпреки всичко!
В мен е пролет, искам и навън да бъде пролет! 😛

Споделям и тази слънчева песничка, която още повече допринася за настроението!
Вече е време да се оправям за работа, а утре се прибирам вкъщи при мама и татко – нямам търпение да ги видя, много ми е домъчняло за тях!
А другата седмица живот и здраве (стискайте палци, че имам тестове тогава апропо) ще се видим и с … знаете с кой! 🙂 Can’t wait!!!!

Ами… това е от мен засега! Много усмивки и позитивна енергия!

Smile!

Smile!

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

