Губя контрол.

Нали знаете тази песничка на Миро – Губя контрол?
Та в нея се пее:
„Губя контрол, когато теб те няма, в теб виждам смисъл, за да остана…“

Снощи… или днес рано сутринта (зависи как възприемате 2 часа…) ми се позаби в главата, тъй като там, където бях, беше пусната на repeat.

Спокойно – няма да тръгна да обяснявам колко много ми харесва песента и така нататък.
Просто се замислих и установих, че в моя случай онзи цитат малко по-горе трябва да придобие следния вид:

„Губя контрол, когато теб те има, не виждам смисъл, за да остана…“

„Знаеш, че ще бъде по-добре и за двамата, ако ме намразиш“
„Играеш си с играчката ми“
И още … думи, които ме изкараха от контрол. Не в най-трагичния смисъл на думата, разбира се. Просто целият баланс, цялата химера, която съм си създала, се руши за секунди, когато съм около него. Което от своя страна е неестествено, защото до всичките тези неща съм стигнала вече сама.

Не знам, не знам… Това не може да продължава така.
Всеки път, след като той или аз си заминаваме, оставам тотално объркана. Всичко рухва, цялата схема. Колко време още ?
Трябва да се откажа/отуча/осъзная най-сетне. И да продължа напред.
Не е сякаш не се чувствам готова.
Може би единствено малко ме е страх. Че всичко пак ще се повтори.
Че няма да имам сили да го избутам докрая този път.

Не знам… Още съм афектирана.

И все пак отново ще завърша с позитивна мисъл:

„Трябва да се научим да взимаме от живота всичко, което ни предлага!“
🙂 Er е права!

Усмивки!

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

