Long, long time ago…

Когато най-голямата, но най-красива лъжа в живота ми беше все още… истинска…
Тя роди 30 малки реалности:

„30 причини поради,които те обичам!
(и държа да кажа,че дори това са малка част от причините поради,които те обичкам:) а и,че не ги подреждам по важност ;))
1. Защото ме разбираш🙂
2. Защото ти също ме обичаш🙂
3. Защото си загрижена за мен,а малко хора са загрижени за мен извън семейството :Р
4. Защото си упорита :Р (нищо,че понякога в повечко :Р)
5. Защото си напълно искрена с мен и знам,че би ми казала всичко🙂
6. Защото си много сладка като се тръшкаааааааааааааааш хахаха :)))
7. Защото си готова да ме приемеш с всеки мой недостатък (както и аз теб ;))
8. Защото си великодушна и въпреки,че понякога не е хубаво така,точно заради тази твоя великодушност ме търпиш :Р
9. Защото си сладка и като се лигавиш🙂 наистина няма по-сладко нещо от теб като се лигавиш!:)
10. Защото ще бъдеш една прекрасна майка😉 и много грижовна🙂
11. Защото си много нежна🙂 и винаги знаеш как да ме разнежиш и мен🙂
12. Най-вече защото ми търпиш простотиите :Р
13. Защото си мила с мен…и това ме прави безсилен пред теб…:)
14. Защото винаги ще ме изслушаш🙂
15. Защото винаги знаеш как да ме успокоиш🙂 или дори да не успяваш понякога (щото съм идиотин :Р) то винаги опитваш🙂
16. Защото винаги,ама абсолютно винаги знаеш как да ме възбудиш! :Р
17. Защото винаги знаеш какво и кога да го кажеш😉 да може понякога да убиваш романтиката,ама е забавно😉
18. Защото си вълшебна😉
19. Защото винаги си готова да ми помогнеш
20. Защото си ми приятелка освен всичко друго🙂
21. Защото си толкова много нешща наведнъж – жена,момиче,девойка🙂
22. Защото слава Богу вече не се притесняваш от мен😉
23. Защото аз също вече не се притеснявам от теб,тъй като си ме предразположила😉
24. Защото си много земен човек и не се превъзнасяш🙂
25. Защото си уникална :Р
26. Защото си неустоима!🙂 (от много личен опит говоря :Р)
27. Защото ти си първото момиче ,което е писало нещо за мен :Р
28. Защото ме приемаш такъв,какъвто съм🙂
29. Защото си най-прелестното създание на света🙂
30. Защото те обожавам!:) “

Хем се усмихвам, хем ме обзема някаква носталгия, а пък и малко яд… Но, без тази история нямаше да съм същата сега, така че… Всичко е било заслужено и за добро! А пък, да си призная, за когото си заслужава, съм останала непроменена спрямо тези тридесет причини! Какво по-хубаво от това?🙂

Усмихвайте се и се обичайте!

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

