Warning!

Аз съм паразит.

Впивам се в хората, изсмуквам живота от тях и си тръгвам. Взимам усмивките им, безполезните им факти, богатсвото им. Скапвам ги. И си отивам.

Аз съм хищно растение.

Примамвам с красота и чар и… те поглъщам в себе си. Разграждам те и те съграждам наново. Но новото „Ти“ е просто скрап.

Аз съм хамелеон.

Познай кой цвят съм днес. Познай коя маска нося.  Познай какво стои зад маската.  Всеки ден е Halloween.

Warning!

Аз съм човек.

Точно като теб.

Без украса.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

1 отговор към Warning!

  1. krassyo каза:

    Много добро🙂

    И все пак при толкова маски, които носим коя е нашата истинска същност🙂 Малко хора умеят да я съхранят и да и се радват дори без да се чувстват самоизнасилени от факта, че носят rent-a-faces.

Коментирайте, о, братя

