Послепис в началото -само да си кажа, че това е поредната простотия, която може и да не четете, защото не е предназначена за ВАС, читатели, а за мен ;p

Странна работа!

Всъщност се оказва, че има хора, които четат това чудо доброволно.  А даже има и такива, които ми казват, че постовете ми били като наркотик и искали да четат още и още от мен.

Вие, хора, сте пълни мазохисти. И сте абсолютно заблудени. Благодаря, все пак.

Аз не съм дилър. Аз съм просто едно младо и уморено от всичко и всички момиче.  Един огромен егоист, който обича изреченията да започват с „Аз“ …

Четете ме, щом искате. Ама не си давайте много зор да ме разбирате. Не можете. Това са просто думи,  написани на клавиатура.  Даже аз не мога да си ги разбера съвсем, някак чужди ми изглеждат, като ги прочета.

Браво на тези, които са познали, че нещо не ми е наред днес. Така е.  Обещавам да има награда за този, който отгатне какво е. Аз самата не мога. Най-вероятно някакъв хормонален дисбаланс ме тресе отново.

И ми е едно разпокъсано такова, като изреченията в този пост. И май съм влюбена в никого. Как става това ли? Ами то е едно такова странно .. когато изпитваш влюбване, но всички около теб са идиоти и няма към кого да го насочиш. Или пък има към кого да го насочиш, ама се изгубва някъде по пътя…  Май имам прекалено много свободно време и от скука започнах сама да си измислям някакви емоции..  От скука! Емоции! Странна работа!

О, whatever… it’s just that song I’m listening to ;p http://www.youtube.com/watch?v=qoDcz3Vk_Ew

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

