5 качества, които гаджето трябва да притежава. Но няма да са само 5.

Така. Първо искам да благодаря на ju, задето дава поле за изява на моя егоцентризъм. И задето ме подсеща да си refresh-на ума. Полезно е да си правим такива упражнения от време на време, защото… защото си мислим, че знаем какво искаме. В повечето случаи. Но когато някой те хване и ти каже „изброй 5 качества“… малко е трудно да бъдеш конкретен и веднага да ги изстреляш, нали? Може би това се дължи на факта, че всички търсим да дефинираме нещо голямо, нещо важно. Но всъщност.. за себе си лично мога да кажа, че малките детайли са по-…определящи?

Започвам с „големите“ неща.

1. Да може да чувства. Нямам предвид да бъде някакво хиперсензитивно емо, просто… да не се страхува от чувствата.
2. Да вижда красотата. Навсякъде има красота. Просто повечето хора нямат очи за нея.
3. Да може да мисли. Има ли нужда да коментирам?
4. Да не бъде посредствен. Когато го видя за първи път да си кажа „уау, това е едно шантаво момче, което най-вероятно е интересно и бих искала да опозная“.
5. Да бъде проницателен. Достатъчно проницателен, че да успее да забележи какво се крие зад човешките маски.
6. Да ме разбира. Не за друго, просто ми писна да ми казват „Ти си шантава.“ Искам да чувам: „Ти си шантава… и затова те харесвам“
7. Да ми носи забрава. Не съм сигурна, че забрава е точната дума. По-скоро говоря за усещането, че няма никой друг освен вас двамата на този свят, на тази автобусна спирка и на този булевард.
8. Да ме усмихва. Да. И да ме кара да се смея. Ето така. Хехехх. *усмивка*
9. Да бъде лишен от предразсъдъци.

„Малките“ *големи* неща:

1. Да има чаровна усмивка с красиви тръпчинки.
2. Да бъде по-висок от мен. Хаха… Знам, повърхностна съм, но иначе е тъпо.
3. Харесват ми небрежните момчета. Които казват чрез визията си: „не ми пука, така ми харесва, live with it.“
4. Да бъде любвеобилен и да се държи мило с мен.
5. Да не мога да спра да се усмихвам всеки път. след като сме правили секс.
6. Начина, по който държи чашите. По-скоро.. един определен тип пръсти ми харесват? Странно, нали? хаха.. чакайте, има още:
7. Начина, по който стои седнал. И въобще цялостния начин, по който се държи. Харесва ми когато един мъж прави така, че всяко място, на което отиде, да изглежда сякаш е негов дом. Тоест.. да се чувства удобно навсякъде. И да прави навсякъде удобно.
8. Гласът му! Много е важно да има хубав глас. В смисъл. Хубаво е да знам, че си говоря с мъж, когато съм със затворени очи. А не с 13-годишната ми братовчедка.
9. Топлина в погледа. Или не топлина. А живот! Пламък.
10. Да харесва слънцето, слънчевите хора. Слънчогледите.
11. Да прави всяка сутрин така, че да нямам нужда от кафе и цигара. ;р

Музика:
1. Да предпочита да не слуша чалга.
2. Когато чуе нещо, което му харесва, да го покаже. Сладко е когато някой си тананика нещо и се кефи. Хехех ;р
3. Ако слуша пък и моята музика… мм🙂

Ами… за това се сещам към момента. Сега почвам с минусите:

1. Дразнят ме прекалено самонадеяни мъже.
2. Въобще не обичам безхарактерни мъже, без собствено мнение.
3. Не обичам да се опитват да ме променят. Да ми казват кое как е и как трябва да бъде.
4. Не обичам да ме третират като собственост.
5. Не обичам да ми говорят за неща, които не ме засягат. Аз не говоря за Публична Администрация, защо ти трябва да ми говориш за последния Update на нещо-си-там?
6. Не обичам да ми се карат като на малко дете, задето съм разляла сок по масата. Като ти е скъпа масата, дръж си я. От мен – чао.🙂
7. Не обичам да си правят прибързани изводи за мен.
8. Не обичам… посредствени хора. И посредствени мъже.
9. Огромен минус е ако хвана някой да се прави на нещо, което не е.
10. Лъжци.
11. Мразя да се обръщат към мен с „маце, коте, мило, зайче, пате, etc.“

И сигурно има още много, ама защо трябва да задълбаваме в тях, когато плюсовете са тоооооолкова много?🙂

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към 5 качества, които гаджето трябва да притежава. Но няма да са само 5.

  1. За да се класираш за такъв мъж трябва да си много, ама много красива🙂 И много, ама много умна. И секс поне веднъж дневно.

  2. Corwin каза:

    Право е момичето, поне според мен. И аз ако бях жена, и аз такъв мъж щях да искам😉

  3. kikiiii каза:

    Момичета, тези филми ви размътиха главите. Аз искам от мацката да е себе си преди всичко и да не е извадена от списък. Искам да ме изненадва всеки ден. Искам да я опознавам🙂

    Ако си я избера, ще е ебати скучната. Разнообразието, изненадата… те правят тръпката… иначе ако си купуваш компютър или кола списъка става.🙂 Успех.

  4. Stoycho каза:

    Един стар виц :Да,има такива мъже готови да удовлетворят всяка капризна жена.Къде са-намират се върху банкнотите🙂

Коментирайте, о, братя

