Посвещения.

Ето сега.  Аз пак съм впечатлена от някого. И ми се струва лесно,  толкова лесно да опиша какво точно в него виждам, как го виждам и защо то ми харесва. И той иска да знае всичко това. И ще се радва да го прочете. На останалите ще се стори просто поредното хлътнало във всички смисли текстче, но за него то ще значи всичко в този момент.

Лесно е, наистина. Но няма да го направя.

Никакви мили думи. Никакви думи. Никакви посвещения, благодарствени писма, любовни стихове, списъци с плюсове и минуси. Нищо няма да напиша за него. Нямам вдъхновение да пиша вече. Отиде си, вля се в друго вдъхновение. В мотива да говоря, да прегръщам, да докосвам,  да правя Някого щастлив.

Той няма да ми се разсърди, ако  не му кажа, че го обичам. Няма дори и да усети, че не съм му го казала.  Нито пък аз щях да се разсърдя, ако онзи път на гарата беше забравил розата, с която ме посрещна. Някои неща са над романтиката.  Fuck романтиката.

Аз съм грубиянка.  Отварям си вратите сама, нося си чантите сама, не казвам „обичам те“, понякога псувам, понякога пия бира вместо шампанско. Защото така съм свикнала и никога няма да отвикна. Той ме харесва точно такава, каквато съм. И знае, че важното е той да бъде там, а не глупавата роза. И знае, че за мен това също е важно.

И ето. Аз сега му пиша. Подарявам му една прозрачна роза, без форма и без кадифено меки листчета, но виж – може би с малко бодли.  Подарявам му себе си на  една измислена гара, на която той е чакал цяла вечност. Какво е чакал ли? Мен ли, някой друг ли? Аз не знам. И не искам да знам, защото не мога да бъда някой друг. Мога само себе си да му подаря.

И това ще бъде истинско посвещение. Без писма и любовни стихове,  без списъци с плюсове и торби с минуси.  Защото така съм свикнала и никога, ама никога няма да отвикна.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

