Преместване.

Май имам навика всяка година по това време да си сменям адреса на блога. Този път, надявам се, ще бъде окончателно.

Не, че го правя съзнателно, това не ми е New Year’s Resolution, аз дори нямам такъв списък, за бога. Просто имам това усещане, че нещо някъде ме стяга. Все едно съм си обула обувки, дето са два номера по-малки.  И искам да мръдна някъде. Във всеки смисъл на думата. Не ме свърта вече нито сред безкрайните поляни, нито сред градската джунгла, просто не мога да си намеря място, което да чувствам като мое. Така беше и със стария блог, в anavaro. Нищо против Lucifer нямам, но усещам, че там просто не е моето си местенце в нета.

И така, в опит да издиря това мое местенце из интернет, да си имам вкъщи, поне във виртуален вариант, реших да се преместя тук.  Надявам се да ми е удобно, надявам се и на вас да ви е удобно, докато четете неудобните неща, които пиша понякога.  Попромених малко визията, но това не е важно, съдържанието си остава същото.

Днес много ми се пишеше тук, но просто нямаше начин да не се насладя на прекрасния ден отвън, затова реших да поотложа малко нещата. Пък да ви кажа, не ми е съвсем до хейт в тоя слънчев ден, а темата, която ми се върти в главата последните няколко дни не е много user friendly. Все пак благодаря на тези, които ме четат.  Stay tuned 🙂

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Преместване.

  1. Acnapyx каза:

    Ми честит ти нов дом 🙂 Със здраве да си го ползваш.

Коментирайте, о, братя

