Щафета: „Какво бихте направили, ако разберете, че ви остават няколко месеца?“

Чета си аз отегчена из българската блогосфера и изведнъж забелязвам, че Диди ме е „обстреляла“ с щафетка. Благодаря за което 🙂

И така, какво бихте направила, ако разбера, че ми остават няколко месеца?

Преди доста мислех по такива отвлечени теми. И ето какво измислих по тази.
Нищо различно няма да направя, а ще продължа да си живея, както си живея сега – ще се радвам на моментите с приятеля си, ще ходя на лекции, ще излизам насам-натам понякога, ще се радвам на кафето сутрин, ще се оплаквам от каквото ми падне и ще се смея на света и неговите недоразумения. До сълзи.

Не се заблуждавайте, има далеч по-хубави неща, които бих искала да свърша и разбера. Например бих искала да разбера дали са вкусни кифлите, когато ги хрупаш под айфеловата кула или пък в кое изкуство най-много ме бива да творя… и ако ми оставаха още няколко месеца, не бих се юрнала да правя всички тези неща, само защото краят ми наближава. Не бих престанала да се надявам, че все пак…един ден..аз ще стоя там и ще дъвча проклетата кифла. Млада съм, не мога да повярвам, че след няколко месеца ще умра, нали разбирате?

И нямаше да кажа на никого, ама на абсолютно никого колко точно ми остава. Щях да се постарая да бъда такава, каквато винаги съм била… И на последния ден, просто бих си събрала багажите и бих си тръгнала. И като ме питат „къде отиваш?“ щях да кажа
– отивам да живея.

***

Предавам нататък към Аспарух и Лъчко

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

