Сънища

Не знам дали е заради лятото, или заради хроничния хормонален дисбаланс, който ме тресе, но все сънувам някакви неща, от които да му се изправят косите на човек.

Едни такива враждебни среди, или много студени, или много горещи, или много стерилни, или много кървави… среди, в които цветя няма, а има само увиващи се около врата отровни змии, пронизващи тялото метални ленти. И всякакви такива екзотични образи с елементи на инквизиция.  Не знам дали сте гледали „Клетката“ с рядко бездарната Дженифър Лопес, но в главата ми  е почти същото като в главата на онзи сериен убиец.

Е, какво мога да направя по въпроса?

Да стана режисьор и да спечеля няколко Оскара? Надали.

Да отида на психолог/психиатър/психо-anyone? Че какво ще ми кажат те, каквото аз не знам за себе си.

Да записвам сънищата си в дневник? Само хората, които са пробвали, знаят колко е абсурдно.

Какво ми остава, наистина, освен да продължа да спя и да сънувам и да се чудя на себе си и да чакам момента, в който ще откача тотално и ще спра да различавам сън и реалност?

В този свят никой не може да бъде себе си.

Но вие ме познавате такава, каквато съм, нали? Луда,  със заразителен смях,  с игрив поглед,  почти винаги спокойна, винаги опростителна,  правеща компромиси… Драги приятели, всичко това е ДРЪН ДРЪН ЯРИНИ.

Хората, които прощават прекалено много на другите, често не могат да простят на себе си.

Хората, които сънуват обезглавени хора, носещи отсечените си глави в ръка… да, те може би наистина са луди, но едва ли са почти винаги спокойни.

Хората с истински заразителен смях понякога се смеят без причина, а понякога причината далеч не е смешна.

Да бъдеш в нечия глава е страшно.  Не си го пожелавайте 🙂

Mark Ryden ❤

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Сънища

  1. Лена каза:

    Този пост описва мен идеално…радвам се, че не съм единствената тооолкова „луда“ на света 🙂

Коментирайте, о, братя

