Costume Party

Официално обявявам старта на моето лято!

За вас не знам, но при мен краят на сесията наближава, остават ми още два шибани изпита и вече съвсем не ми е академично и дори не ми пука какво ще се случи с тях, защото идва сезона на мохитото, на плажовете, цветята в косите и късите рокли.

Това лято съм намислила много четене на каквото ми се иска, безкрайни разходки с колело, по плажове, по паркове и градини и всякакви други места, морски въздух, купони във Варна (а може би и някъде другаде, всъщност още не знам къде), купони във София, релакс и всичко приятно, за което се сетите, залято с много коктейли и парчета диня.

Обещавам си поне през този сезон да сложа една юзда на хейта и да го придърпвам настойчиво в мен всеки път, когато тръгне да излиза.. защото в това хубаво време единственото нещо, което си струва да правиш, е да се радваш на живота и на хората, колкото и нелепи да са те понякога.

Няма да бъда дама, няма да бъда тактична, мила и възпитана, нито ще се правя на бохем, когато просто искам да си стоя тихо и кротко вкъщи с книга и чаша кафе до мен… ще си бъда просто Нора, каквато винаги съм била, само че с по-малко горчилка.  И ако случайно на някой му домъчнее за мен  – ще се видим наесен… а през това време се спирайте тук веднъж-два пъти месечно, колкото да се уверите, че все пак още съм жива🙂

Пожелавам ви прохладни дни, звездни нощи и приказки за морска пяна.

И… наздраве!

~~~~~ =^.^=

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

1 отговор към Costume Party

  1. vesyo каза:

    Нора, ще ни липсваш! Хайде, приятна почивка и по-често да пишеш!

Коментирайте, о, братя

