Кратка хронологична енциклопедия на Неговите бивши гаджета

За кратък период от време в едни от най-важните жени в живота ви се превръщат всички (или поне повечето) бивши приятелки на вашето настоящо гадже/годеник/съпруг. Понякога този период съвсем не е кратък, защото призраците на жените преди вас продължават да витаят в съзнанието и ежедневието на „вас“ като двойка. В случая моят мъж се е влюбвал толкова много пъти, че броят на жените, по които се е захласвал, май отдавна не е двуцифрен. Разбира се, не помня всяка една от тях, но тези които помня са най-запомнящите се и за него самия. Някои от тях са доста безобидни характери, а други ми лазят по нервите почти всеки път, в който се сетя за тях. Заради тези прекрасни, но вече не съвсем млади дами (да, едно от предимствата ми е, че аз съм по-млада от всяка една от тях.. в някои моменти може би е недостатък, но поне още не съм стара чанта). И така, сред милионите енциклопедии, за които сте или не сте чували, попада още една, собственоръчно изработена от мен, на всички негови бивши жени, които или спокойно мога да сложа в джоба си или на стената си.. щом им откъсна главите.

Преди да започна обаче искам да отбележа, че посочените по-надолу данни може би не са съвсем точни, тъй като записвам предимно онова, което си спомням, а спомените се размиват след известно време. Така че моля да бъда извинена.

1. Първата жена в живота му е майка му, разбира се. Мир на праха й, но си мисля, че никога нямаше да ме преживее. Нещо повече – сигурно щеше да ме намрази в първия момент, в който ме види, което щеше да я направи първата майка на мое гадже, която не иска да ми стане свекърва.

2. Първата жена в любовния му живот.. това е онази прословута съученичка от трети клас, чийто родители й носели разни невиждани досега джаджи от чужбина. Тя го поканила на рожденния си ден и той май бил единственият поканен съученик на тържеството. Тогава той (май) се опитал да я целуне (тук вече не си спомням) и нещата се объркали. Както и да е, това не е важно, защото тя е безобиден характер. Пък и всеки си има първа любов, нали така? Аз съм сигурна обаче, че той се е влюбил за първи път още в детската градина, само че не си спомням историята.

3. Разбира се, идва ред на гимназията. Тогава хормоните му (както и на всеки друг младеж) са бушували неистово и той е хлътвал по почти всяко по-красиво момиче. Това е периодът, в който се е влюбвал най-често и е правил какви ли не лудории в името на тези влюбвания. Безобидни характери тоже. Мога да се хвана на бас, че той не си спомня поне 25% от момичетата, в които е бил влюбен тогава.

4. Новоприет студент. Запознава се с някаква мацка, с която не са си казали и една дума. А той много, ама много я е харесвал.

И  оттам нататък  хронологията е малко разбъркана, защото така и не можах да разбера коя кога му се е случила. Но те са:

5. Някаква чатърка, която му дошла на гости… и след това преспала с най-добрия му приятел. Поздравления. Каква курва само.

6. Гаджето на някакъв негов приятел, което по обясними причини си останало и нереализиран романс (защото моят мъж има чест и ценности, за разлика от някои други мъже)

7. Една персона, която и до момента се подвизава насам-натам и която доста се е подиграла с него и точно това е причината, поради  която той твърди, че я мрази в червата. Макар че аз съм сигурна, че това е просто горчилка. А това е една от двете негови бивши, с която той би ми изневерил. Да, говорим И за такива неща. И ако искате да знаете, понякога ми се иска той да ми изневери с нея или с другата, защото… защото съм емоционален мазохист и поради някои други причини, които няма да кажа на никого. Както и да е, очевидно момичето е доста интелигентно и навремето явно е ставала за чукане, щом той е проявил интерес към нея.

Общо взето, в своите 20 години мъжът ми го е раздавал леко снобарски и си е падал само по изключително красиви жени с манекенски тела и задължително интелигентни или поне интересни. Добре, че ме срещна в своите 30, защото аз не се вписвам в идеала за жена на неговите 20. Нито имам манекенско тяло, нито съм изключително красива, може да се каже, че съм интелигентна (но дали достатъчно за неговата преценка тогава?), а интересна… е, аз съм си интересна на себе си и на него, но оттам нататък съм като всички останали и с нищо не съм толкова уникална (освен с някои свои вторични полови белези, но физиологията не се брои).

8. Втората негова бивша, с която би ми изневерил и сега, ако знаеше къде е и ако го бях помолила да го направи (а аз бих, определено), е била омъжена. Била е (и най-вероятно още е) изключително красива и стройна, а името й е започвало с буквата Т.  Връзката им е била по-скоро платонична, но е продължила около 3 години. Разбира се, те не са били лишени изцяло от ласки, но въпросната дама го е считала по-скоро за емоционален отдушник и за приятел, от колкото за гадже. Интересът към нея бил огромен, така че той постоянно слушал истории за нейните нови любовници и изгори, но въпреки това я търпял. До известно време. След това отношенията им се забатачили и пътищата им се разделили. Когато той ми разказва за нея, имам чувството, че тя е наистина тъпа. Как е могла да се подиграва така с мъж като Него? Е, не мога да кажа, че съжалявам, защото ако се разбираха добре сега, едва ли щях да бъда обвързана с Него.  Но това не променя факта, че тя е била тъпа като фотографиите във Vogue (сори, ама модната фотография съкс в повечето случаи). В апартамента на моя мъж все още се размотават нейни вещи – дрехи, парфюми и бижута. Имаме с нея еднакъв вкус за парфюми и еднакво големи дупета. Това са двете общи неща между нас.

9. Следва едно недоразумение на природата, което не ми побира акъла как моят скъп възлюбен го е харесал. Явно е имал доста ниски критерии навремето, а може би и продължава да ги има, след като все още сме заедно. Със сигурност обаче я е харесал заради нейният характер, защото външният й вид направо е потресаващ и само някой любител на китовете би се загледал по нея. Е, напоследък бях опровергана, тъй като разбрах, че подтикната от напредващата й възраст е почнала да си развява гащите с размер на палатка по разни места, но какво пък, това си е нейна работа. Иначе момичето е интелигентно, наистина, но не толкова интелигентно, за колкото се мисли. Освен това има склонността да клюкарства от време на време. За съжаление обаче е доста наивна и на моменти й личи, че й липсва житейски опит в някои области. Не зная дали аз имам прекалено високо мнение за себе си, но понякога се чувствам по-разумна и здравомислеща от повечето жени над 25 години. Включително и от нея. Дам, тя също е слаб характер. Но все пак ми лази по нервите от време на време, защото имам честта да я познавам лично. И да не се харесваме взаимно с нея.

10. Последната преди мен е жената-риба. Наричам я така, защото в лице прилича на риба. Иначе има приятно телце, не бих отрекла. Нея също я познавам. Има добър музикален вкус, да, това е сто процента сигурно. Но това е единственото нещо, което съм научила сама за нея. Не я познавам много добре, но съм убедена, че е труден характер. Толкова труден, че да ти се иска да я фраснеш с нещо тежко, евтино и държавно.  Досадна е. Може би е интелигентна, но ми се струва преди всичко емоционално саката. Има нещо рибешко в нея, да. Хм, мъжът ми я недолюбва, но това е, защото не му е станала работата с нея, най-вероятно. Сега като се замисля, май няма негова бивша, която той да не мрази.

Та, това са те. И заради някои от тях той не иска да публикува текстове, свързани с мен, в блога си. Макар че го направи де. В крайна сметка, ако аз наистина съм последна в списъка (май това е единствената ситуация, в която е яко да си последен), какво му пука за останалите? Може би се притеснява, че някой ден ще му се наложи да публикува текстове за някоя друга? Съмнявам се. Аз няма да постъпя като никоя от тези жени, които са били или достатъчно безмозъчни, за да го предадат, или недостатъчно умни, за да го задържат. In your face, bitches.

A ти….

[21:35:26] Нора Найденова: надявам се да нямаш други жени след мен
[21:35:37] Нора Найденова: не го приемай като проклятие
[21:35:42] Нора Найденова: просто искам да съм с теб завинаги

или поне докато съм още жива.

Танцувай с мен.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

