Трите „С“, които правят живота ми в момента: Сапунени балони, слънчогледи и сладолед в леглото

Пиша от едно място, където въздухът е по-чист, лятото е по-прохладно, водата е по-сладка, дърветата са по-зелени и доматите са истински. Не си бях идвала в това „вкъщи“ от две седмици и усещам нарастващата тенденция да пиша тук само когато съм на това място. Не за друго, „вкъщи“ в София нямам много време за интернет. Последните две седмици го посвещавам на моят любим и интензивните уроци по английски, които ме държат будна до късни доби в размисли около есета на абсурдни теми. Не е като да не съм скапана в момента, но просто реших, че искам да драсна два реда с няколко впечатления от последните дни.

1. Оказа се, че съм Човек с главно „Ч“ не само според самата мен. Ха. Както и да е, Неговото мнение също е субективно, но нямаше как да не се отчета пред огромното си его. И ако си мислите, че имам прекалено високо мнение за себе си, елате да ви запозная с някои мои познати.

2. Не ходих да гледам Персеидите, защото стана ясно, че нямам какво повече да си пожелая. Всичко си имам. Е, само малко повечко акъл да имах, но това се постига с повече взиране в книгите, а не с взиране в небето.

3. Битовият алкохолизъм стартиращ в 14:00 часа е новото ми любимо хоби. Една вечер се напихме с джин и свирихме на китара и правехме сапунени балончета, а котката танцуваше във въздуха. И беше забавно. И сега всеки ден като се прибирам от курсове, Той ме посреща със сапунени балончета.

4. За пореден път се убедих, че колкото по-бездарен е един писател, толкова повече читатели има той. Но ако писателят не си струва да бъде наречен писател, то и неговите читатели не си струват да бъдат наричани читатели.  Така че вие в момента не четете, а си пилите ноктите.

5. Кифли плюят кифли – крем брюле и долнопробен хейт. Брей, това направо си е вестникарско заглавие.

6. Слънчогледи във вазата.

7. Седем. Опитват се да ме научат да се побирам в 350 думи. Хах. По-добре 350 думи, от колкото 140 знака.

8. Дъщерята на Обама има ужасен вкус. Как въобще я смятат за модна икона? Та тя си е направо за People Of Walmart.

9. White Lies отново.  Обожавам ги.

10. Бан на голите цици по плажа. Бан на кърменето на обществени места. Голяма пуританка се извъдих, да го ева.

Отрязах си косата наполовина, отрязах си думите наполовина. Ще ме прощавате. Коса расте.  Нека тази песен и този текст да ви поговорят малко вместо мен.

I saw a friend that i once knew at a funeral,
He took the time out to be seen.
His eyes kept glancing to the hour hand on the gold watch, that he’d been given by a magazine.

He didn’t cry when the priest gave the sermon,
Just pulled up the woolen collar on his fleece.
Crossed his arms, gave a sigh and checked the time again,
As he sat inches from the wife of the deceased.

He catches raindrops on his window, it reminds him how he falls,
From the stars back to our cities, where we’ve never felt so small

Rain drops from his window making puddles in his hands,
He thinks how quick the water’s rising as another raindrop lands

He took a chauffeur driven car back to his hotel,
Passing through the sick streets where he was born
He said „Driver, what’s happened to these buildings? They all look run down and so alone.“

He took a shower in the bathroom of his penthouse,
Put the Do not Disturb on his door
When the maid came in the morning
She found him shivering on the bedroom floor

He catches raindrops on his window, it reminds him how he falls,
From the stars back to our cities, where we’ve never felt so small

Rain drops from his window making puddles in his hands,
He thinks how quick the water’s rising as another raindrop lands

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

1 отговор към Трите „С“, които правят живота ми в момента: Сапунени балони, слънчогледи и сладолед в леглото

  1. МиНи каза:

    готина статия. И готин блог, хехе. допада ми – и не, не си пилех ноктите.😀

Коментирайте, о, братя

