Какво направи TEDxYouth@Sofia за мен

Преди около час се върнах от първия младежки TED в България, или TEDxYouth@Sofia. Няма да описвам какви бяха лекциите, на каква тема, кой говореше и за какво – това всеки един човек може да го провери, да се поинтересува сам за себе си и да разбере. Искам само да споделя няколко първи и последни впечатления от видяното днес и то точно сега, един час след като се върнах, защото все още емоцията е много силна, надъхването е голямо… а когато тези две неща са налице, всичко хубаво започва да се случва.

Искам да кажа, че това вероятно е най-позитивният пост в този блог до момента. Не и от както въобще се занимавам с блогове – но последния пост, който беше породен от такава положителна емоция и ентусиазъм… ами той беше написан преди четири години. Тогава един човек, който много обичах, имаше рожден ден и аз му подарих една малка книжка  (с размерите на кибритена кутийка), която беше пълна с положителни мисли. Имам чувството, че всичките положителни мисли ги бях изпразнила от моята глава и ги бях напъхала в тази кибритена кутийка, която дадох на него. И оттогава започнах да ставам все по-черногледа, все по-невярваща в себе си и в хората около мен, все по-голям песимист и мизантроп, който беше убеден, че качественият човешки материал е много малко. До днес.

Днес беше денят, в който се запознах с много вдъхновяващи хора, които са на моята възраст, а дори и по-млади от мен, но които имат огромни и прекрасни идеи и вървят към тяхното реализиране. Отворени един към  друг, усмихнати, позитивни, готови да те изслушат, да ти повярват, да споделят с теб и да се свържат с теб в истинския смисъл на думата. Когато си около такива хора и ти се превръщаш в един от тях. За съжаление е вярно и обратното – когато си сред намусени и облачни хора, отново се превръщаш в един от тях. И аз май доста време съм била сред такива хора.

Това, което преживях днес, беше като една огромна вълна от нови идеи и енергия. Нещо, което те обгръща и прониква в теб като светлина. И за мен то си беше точно една светлина, която отново ми върна вярата в младите хора, в това че не всички сме безмозъчни идиоти без цел, а че има и такива с добри, благородни и велики идеи, които вървят напред и са готови да поведат и мухите без глави (като мен) след тях.

TEDxYouth@Sofia ме научи да не се страхувам да бъда открита към другите хора и че никой няма да ме изяде или убие 😀 , ако се изправя срещу него и му се усмихна и кажа „Здравей, аз съм Нора!“ Че има много хора, които са готови да чуят това, което имам и искам да кажа, че има много хора, които толкова много ме кефят, че  просто искам да седна с тях и да творя и да правя хубави неща за другите.

Свежа глътка позитивна енергия, опияняваща, заразяваща, завладяваща. Това беше TEDxYouth@Sofia за мен. Накара ме да се замисля за много неща, но най-вече за това, че май не е много cool постоянно да джойнваш the dark side. Този ден ме накара да си пожелая едно нещо – отново да бъда онова лудо хлапе, което се смееше шумно и обичаше всичко и всички, което вярваше в доброто и чувстваше в себе си, че то съществува. Мисля да се опитам да реализирам това желание.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Какво направи TEDxYouth@Sofia за мен

  1. trakatumka каза:

    айде, сега го запази това настроение и тази нагласа и занапред :)))) и ще те хвана другата седмица фейс ту фуйс да разкажеш малко впечатления :Р

  2. Гергана Райжекова каза:

    Нора, не си сама! Аз съм ти Тед- friend вече 😀 и се възстановявам от цялата емоция изсипана днес! Очаквай мейл-че от Рени:))

  3. miro каза:

    :):):)Само така:)

Коментирайте, о, братя

