„Празнично“

Набързо се спирам тук, за да оставя малко мисли, които или ми тежат, или не ми трябват вече, или и двете.

За пореден път осъзнавам, че коледно-новогодишните празници са хубави само и единствено за децата. На мен тази година дядо Коледа ми донесе само проблеми, грижи и нерви около болните ми роднини. Явно съм била ужасно лошо момиче. Освен това, за пореден път осъзнах и още нещо – когато някой ти пожелава здраве,  може да ти се стори най-баналното пожелание… но всъщност то е най-ценното нещо, което човек може да притежава. Защото ако го няма него… нищо друго не може да те зарадва. Затова за следващата година си пожелавам много здраве, здраве на любимите ми и близки хора, здраве на всичките ми приятели и здраве на вас, скъпи знайни и незнайни читатели, макар да знам, че сте малко. Толкова малко, а всъщност толкова много!

Не съм фен на така наречените new year’s resolutions, защото не ги спазвам никога, нито пък съм фен на равносметките. Затова ще кажа само и единствено, че 2010 година ми даде най-големият подарък, за който винаги съм мечтала – любов от Човек с главно „Ч“. Надявам се да запазя този подарък за дъъъълги дълги години напред, защото той ме кара да се чувствам така, сякаш имам всичко.

Така че наистина единственото, което бих могла да си пожелая, е здравето.

Освен това ми се искаше да кажа и някои други неща, да си помрънкам малко, или да пофилософствам, както най-си обичам… Но честно казано – нямам сили за това. А и желание нямам, защото се чувствам доволна.

Ако имах сили да обещая поне едно нещо, то щеше да е свързано с това място. Бих обещала, че ще включа нова секция в него, в която ще споделям повече снимки на интересни и вкусни неща, защото те се трупат в паметта на камерата ми… но избягвам да давам обещания на себе си, защото никога не ги спазвам. За разлика от обещанията, които давам на другите хора. Нали… сега.. да не кажете нещо 😀

Та… това беше от мен. Още веднъж казвам: бъдете здрави! Другото се нарежда… 🙂

 

PS. Поздравявам ви с една много красива и нежна испанска песен:

 

 

 

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

One Response to „Празнично“

Коментирайте, о, братя

