Изненада

Снимка :   http://weheartit.com/entry/7223888

 

Искам да те изненадам, но май съм забравила как. Ето например сега… теб те няма, излезе някъде,  а аз стоя тук и те чакам. Направих вечеря, изрязах си ноктите (въобще не ги разбирам кифлите с големите маникюри), тайно (вече не) си отпивам от бирата, дето я купи днес… Слушам онази песен, ти знаеш коя, тази дето я слушам за трети ден по 193628 пъти и дето съм я лепнала тук, отдолу.

Понякога имам чувството, че аз и ти сме човек и неговото отражение в огледалото. Толкова много си приличаме, но за всеки случай си дръпваш ухото, за да провериш дали и онзи в огледалото ще го стори. Just in case…

Понякога пък имам чувството, че седим на ръба на една висока пропаст, а под нас е целият свят. Седим и си клатим краката, смеем се на това колко са малки хората и техните къщи, коли, офисите, в които работят, колко са далеч от нас… и как всъщност ние сме по-близо до звездите, до небето, от колкото до земята.

Понякога не чувствам нищо, а само усещам. Усещам как си до мен, изплашен, молещ, искащ да влезе в  стаята, в която съм се заключила, да ме прегърне, да ме стопли. Не знам как, но винаги намираш ключа. И тогава се разплаквам и ставам изплашена, молеща, искаща…

Понякога правя големи глупости, казвам неща, които не мисля, преигравам, потъвам, тъпча наоколо… но ти дори и на това свикна вече. Не е хубаво така, но свикна. Вече и с това не те изненадвам.

Ето сега обаче, знам че ти си изненадан. Знам че сега се усмихваш и сълзите ти почти напират. Все казваш, че този свят си е наш, че не искаш да го споделяш с другите. А пък сега аз те хващам за ръка и ти казвам „хайде да слезем от тази скала… да слезем при другите, долу!“. Нашият свят… той си остава тук, на ръба – по-близо до звездите и по-далеч от хората…. никой няма да го намери . Нашият свят… той е навсякъде с нас, вътре в нас…никой друг не може да го види.

Знам, че няма да те изненадам пак, но… обичам те. А сега замълчи и ме прегърни.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

