Четирите най-хубави подаръка за рождения ми ден :)

Отдавна мисля да почна да пиша тук за музиката, която слушам… Части от нея споделям в различните постове от време на време, но това са само трохички в сравнение с всичко останало, което слушам. Обаче си мисля, че е глупаво да се пише за музика – тя трябва да се слуша и най-вече да се усеща, затова предпочитам да споделям директно клипове.  Пък и нямам някакви претенции да се правя на музикален блогър и да се правя, че допринасям по някакъв начин за… за каквото и да е, всъщност. Ако в някакъв момент започна да публикувам сериозно музика обещавам да си спестя всички претенциозни определения за нея и просто да оставя хората да цъкнат play и сами да преценят дали им харесва или не.

Та… преди седмица имах рожден ден, станах на 22 лета – не е важно, всъщност. Това са подробности. Получих много подаръци – малки и големи, материални и парични… цветя, абе всичко както си му е реда. Обаче най-много се израдвах на 4 подаръка – всеки един от тях е музика, разбира се. Уж малко нещо, на пръв поглед, но пък ми донесе най-голяма емоция. Та, по ред на получаването на тези подаръци ги публикувам:

1. Вторият студиен албум на Friendly Fires – Pala. Официалният рилийз за Европа беше 16 май, но ги имах на компа си някъде седмица преди това. Вива пайрътбей. Щеше ми се да ембедна плеър с целия албум, но по някаква странна причина не ми се получава. Явно безплатният wordpress не позволява ембедването на Flash. Балиго. Ако някой намери начин, да ме светне в коментарите отдолу, плийз. За момента пускам едно видео към песента Pala, която ми е любимата от албума. Абе… то май всички песни са ми любими от този албум, но пускам Pala, защото е най-нетипична като звучене и ме отнася в едно по-хубаво място, докато я слушам.

Aко това ви е харесало, направете „цък“ на линка с плеъра от по-горе и чуйте Hawaiian Air, Blue Cassette и Helpless – фаворитите ми от албума🙂

Това отдолу пък е кратко интервю с групата, в което говорят някакви интересни неща за албума си.

Ииии част две:

А това е официалният им уебсайт: http://www.wearefriendlyfires.com/

2.  Вторият подарък ме намери сам. В Twitter.  Това са We Are Tokyo, а отдолу можете да видите новото видео към сингъла Your Eyes Lie, също от втория им албум, ако се не лъжа.

А това е страницата им в Twitter: http://twitter.com/wearetokyo

3. И като ни е тръгнало на втори албуми… Да кажа и за вторият албум на White Lies – Ritual. Първият албум също не е за изпускане, бтв. Двата са доста различни един от друг, но няма да се впускам в повече подробности. Ето един кратък филм за Ritual, в който музикалният фон е малки части от всяка една от 10-те песни в албума.

Няма слаба песен в него според мен. Както виждате от клипа – албумът не е нов – достъпен е на пазара още от януари 2011 и малко ме е яд, че разбирам за него чак сега, но го преживях🙂

4. Този подарък получих със закъснение днес. Това е дискографията на една нова за мен група на име The Joy Formidable, която се състои от EP и албумът им Big Roar , който бе лансиран едва през март 2011. Достатъчно да ме спечелят бе да разбера, че са подгрявали White Lies. По-долу пускам клипа към песента им Whirring и един лайв от тв шоуто на Конан о’Брайън. Специални благодарности на Аспарух.

Live версията на същото:

Това е в общи линии, надявам се музиката да ви хареса поне толкова, колкото на мен🙂

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Четирите най-хубави подаръка за рождения ми ден :)

  1. Лита каза:

    мда, wordpress не позволяват флаш в постовете и някои други също, за които не се сещам сега; разправят, че за поместване на плейлисти в пост (wp.com) бачкат ето тези short codes
    a, изобщо възможностите за поместване на аудиофайлове са тези
    аз ползвам най-много vodpod😉

  2. We are Tokyo са ми сред надеждите за голяма яка група, а и за момента ги оправдават🙂. Добре сте се намерили.
    White Lies са много яки, първия албум е по-добър (според мен), но пък звучат прекалено като много други стари неща, които също обичам. Все пак Ritual има някой много, много силни моменти, така че няма да ти е неприятно.
    The Joy Formidable не знаех, че са изкарали албум, така че мерси за инфото. Иначе и те са обещаваща млада група.

  3. Kaloian Toshev каза:

    Ohh my.. White Lies с нов албум, току-що разбрах от теб🙂 Мерси!

  4. Крис каза:

    по The Joy Formidable се зарабих след като чух Austere. бест сонг евър🙂

Коментирайте, о, братя

