We’re going on vacation

След като цяло лято бях подложена на психически тормоз от страна на приятели, колеги, познати и непознати, които ежедневно публикуваха морски снимки и статуси, докато аз кротко и мирно си седях и си работех, бършейки горчиви сълзи (да бе…)… иде и моят ред да се изфукам. Довечера заминавам към морето, на юг, където все още е август.


Пожелавам на всички приятни РАБОТНИ дни, а докато вие си седите в офисите и чакате работното време да свърши, аз ще:

– пийвам коктейли на терасата на един бар, която буквално е разположена над морето;
– ще плувам докато пръстите ми не се набръчкат от водата;
– ще изпращам залезите и ще посрещам изгревите на плажа;
– ще си хапвам вкусна рибка, приготвена по специална рецепта от стари рибари;
– ще слушам хубава музика с хубави хора в един друг бар, който съм си набелязала от много време насам;
– ще се возя в корабче, ще карам водно колело, ще играя карти на плажа, ще събирам мидички и рапани и ще ловя медузи…


И много много други неща, но те ще си останат между мен и него…🙂


ПП – WE’RE GOING TO IBI SA …😀

ПП2 – снимките са от тук

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

