Непоискано съобщение

Искам да ти кажа нещо, ама не се сърди. Всъщност, знаеш ли кво – сърди се, нека ти е гадно, нека ти е виновно, нека нещо има там, защото подозирам, че каквото и да ти кажа, все ти е през… нали.

Така не става, амиго.

И ще ти го обясня като на дете/олигофрен (или двете едновременно), защото очевидно не можеш да погледнеш по-далеч от пишката си и да го видиш сам.

Не съм психотерапевт, не съм невидимо дете, не съм играчка, която можеш да захвърлиш в ъгъла, не съм и бизнес-консултант, макар че това последното наистина ми се иска да бъда понякога, поне пари да изкарвах.

Всъщност, идея си нямам какво съм (искам/искаш да бъда) за теб и това не ми харесва, ама никак.

И двамата си имаме достатъчно приятели и приятелки, достатъчно разочарования и премълчани думи. И премного познати. Имаме и по един-двама души, които наистина обичаме. Нищо от това не ми е потребно в момента – казах ти, имам си. Но пък още един човек в списъка няма да го натовари, предполагам. Проблемът е, че аз съм много организирана и всичко поставям в графи, подточки и булети, а тебе не знам къде да те сложа.

И знаеш ли защо не знам? Защото и ти не знаеш. А може би просто нямам място. Ама щом аз нямам място, значи твоето място е в папка СПАМ.

Но ти това не си го видял, не си го прочел и не си разбрал, че е за тебе.

Айде, и със здраве.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Непоискано съобщение

  1. Barmolino каза:

    Спама си е спам :]

Коментирайте, о, братя

