Понеделнишки thought digest

1. Имам рецепта за рагу от глиган. Никога няма да сготвя рагу от глиган. Да ви се изпикая на гурметата. Освен ако не сте фетишисти и обичате да ви пишкат. Тогава няма да ви се изпикая, пък.

2. Днеска една жена от с. Бисер звъни в една телевизия и обяснява за наводнението. В телевизия, човек. Не на 112, а в телевизия. Щото ако няма отразяване в медиите, нищо няма да се случи. Защото Бойко не е популист. НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.

3. Започнах да влизам в един етап от живота си, в който от време на време се чувствам като родител на баща си.

4. Кога ще гласуват закон за инкриминирането на преводите на мемета на български език? Сериозно, не ги превеждайте. Нелепо е, грозно е… Онзи неловък момент, когато искам да ви цапардосам с лопата.

5. Никога не съм опитвала Нутела. Чувствам се като хибрид между еднорог и динозавър. Ама дори да ми хареса МНОГО, не съм сигурна че ще туитна за това. Или поне че ще туитя постоянно за тва. I mean… да туитиш за Нутела е все едно да си публикуваш албум със снимките на бебето във Facebook. Да си публикуваш снимки на манджите, които си сготвил, е приемливо само ако си кулинарен блогър. Иначе е тъпо и ненужно.

6. ТОВА

7. Не харесвам мъже като Благо Джизъса. Един мъж трябва да има косми по тялото, да ръмжи, да тропа по масата, да ти стиска здраво китките на ръцете, докато те опъва. Амин.

8. Виваком, да ви еба майката.

9. Ако се чудите що четете това, и аз не знам. Аз се чудих що го пиша. Ми явно нещо ми се пише.

10. Когато започнеш да използваш шеги, свързани с правото… и да ги разбираш… и да ти се струват забавни… Значи или си учил твърде много, или вече разбираш правото. Или и двете.

Ай ссссстига толкоз.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Понеделнишки thought digest

  1. reviter каза:

    тва ме разсмя : )

  2. Нора, дай малко захар бе!

  3. sugarfreenora каза:

    Тука да не е бакалия… Ааама ха!😛

  4. Понеже чак сега прочитам поста..
    Едно добро начало на моя петъчен ден😉

    п.с. WordPress имат невероятно грозни емотикони!

  5. Мимс каза:

    хахаха защоооооооо😀

Коментирайте, о, братя

