Rain check?

Не съм писала от един месец. Не знам по каква причина. Може би главно защото няма от какво да се оплача, реших да мрънкам по-малко и да хейтя по-малко. Чувствам се много добре и ми се иска повече хора да се чувстват много добре и да бъдат щастливи, за да правят живота на тези около себе си по-добър и свеж. Мисля че се чувствам добре, защото:
1. Не пуша от три месеца и отгоре. Не мога да кажа, че се гордея със себе си, защото имам воля или нещо такова, което вече сигурно сте чували сто и хиляда пъти. Радвам се, че излязох „на чисто“, че дробовете ми вече дишат, че не се задъхвам по стълбите и че кожата ми е здрава и свежа. Спирането на цигарите е фасулска работа, стига наистина да го искаш. Като всичко останало.
2. Подариха ми Киндъл. Много обичам джаджите и ми е много удобен и ме улеснява и мотивира да чета и чета и чета… А четенето винаги ме кара да се чувствам добре.
3. Купих си колело. Това е нещо, което искам откакто съм в София, но все не го правя по някаква причина. Но си казах един ден – майната му, ще го направя и ще го направя сега. Някои хора мислят, че съм луда, други, че съм смела. Аз просто обожавам да карам колело и затова си го купих. Имам много логистични проблеми и ме е страх да го карам, но го карам, защото ме кефи и защото мога. Майната им на проблемите и на недостатъците.
4. Приемам нови предизвикателства, които ми дават надежда и нещо, което да очаквам. Причина да гледам напред, а не назад. Защото гледането назад винаги ме натъжава.
5. Подаряват ми лалета и други красиви цветя и навън вече е пролет и е слънчево. Знам че е пълна глупост да се влияеш от сезоните, но последните няколко зими ми бяха много тежки.
6. Приемам, че нещата вече не са такива, каквито са били и че постоянно се променят.

Това е засега. Сигурно занапред пак няма да пиша много често, защото ми предстои сесия и учене за държавен изпит, канд. за магистратури и всякакви такива неща, но това разбира се не е оправдание. То и този пост е по средата на един превод, ама видях че не съм писала от месец и викам ей така, да си кажа че се чувствам добре, да се отбия замалко насам.

Хубаво е🙂

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

