The unfinished business project

От известно време насам обмислях и реших да стартирам един малък експеримент в блога си, чиято единствена цел може би е насочена към това аз да съм наясно със себе си и с това какво би могло, какво щеше или какво нямаше да се случи… АКО.

Много съм непоследователна и ме хвана музата точно в момент, в който имам много задачи, затова не зная дали ще успея да завърша това, което съм намислила. И дали въобще ще успея да го започна…

За какво става въпрос?

Не знам как е при вас, но при мен във всяка една от връзките, които съм имала, е оставало нещо недоразбрано, недоизречено, нещо, за което от време на време се сещам и ми горчи, или поне ме човърка малко отвътре. Вече е твърде късно да се връщам при тези хора и да ги моля за обяснение, за отговор на всички тези въпроси. Някои от тях ме мразят в червата си и не искат да имат нищо общо с мен, други пък са щастливи с новите си (или старите си) гаджета и вероятно са забравили, че въобще някога са имали нещо общо с мен. Е, има и едно-две изключения, с които все още сме приятели, или поне добри познати.

Искам да напиша по едно писмо за всяко мое бившо „гадже“ в блога си, в което да им кажа всичко онова, което не съм успяла по една или друга причина. Да им задам всички онези въпроси, които ме измъчват понякога и до ден днешен. Или просто да кажа как виждам нещата от едно по-различно място в живота си, от това, в което съм била, когато сме били заедно.

Следват няколко важни уточнения.

На първо място, никъде няма да споменавам имената или дори инициалите на което и да било от момчетата, за да си спестим излишното неудобство. Хубавото на тези писма е, че въпреки това, ако някой от въпросните бивши някога попадне на тях, със сигурност би се разпознал заради всички случки и конкретики, които ще напиша.

На второ място – разбирам думите „връзка“ и „гадже“ по много условен и свободен за интерпретация начин. Тоест някои от писмата са посветени на мъже, с които не съм имала пълноценна връзка, но все пак е имало някакво умерено до много силно емоционално обвръзване от моя или от негова страна.

Трето – не правя това, за да бъде прочетено от тези хора. Правя го за себе си и защото мисля, че би се получило интересно.

Четвърто – всички писма са напълно реални и в тях няма нито капка художествена измислица. Точно за това може би ще се сторят твърде скучни на някои хора, свикнали с розови романи и турски сериали.

Пето и последно – знам, че идеята ми не е нова и е реализирана преди (макар и в не точно същия формат) и от други блогъри, че дори и български. Аз нямам претенции да твърдя, че това, което правя, е новаторско и оригинално, но да – то със сигурност ще бъде уникално, защото все пак става въпрос за различни хора и различни случки.

Писмата ще излизат под заглавие The Unfinished Business: Някакъв символ, когото свързвам с въпросния човек.

Ако някой от господата се познае и ако има смелост (и няма да го бие новата му жена :D) може да ми драсне един отговор на nora точка naidenova в жимейл.

Очаквайте 🙂

Публикувано на Uncategorized и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

17 Responses to The unfinished business project

  1. bobotashev каза:

    Ъъъ, това няма ли да е прекалено лично за бложене?

    • sugarfreenora каза:

      Сами определяме кое е лично и кое – не. Аз смятам, че не е лично по някакъв начин, който би ме злепоставил или би ми се сторил твърде неудобен. 🙂

  2. luchko каза:

    Аз си казвам каквото ми е останало чрез поезия и картини, а ти правиш бизнес план… Колко прекрасно различни сме, Найденова…

    • sugarfreenora каза:

      Бизнес план е силно казано, но да кажем, че съм по-организирана. Предполагам това е някакво професионално изкривяване след 4 години Публична Администрация 😀 хахах

      • luchko каза:

        Хм… трябва да се навъртам покрай факултети и места с жени като тебе, барем си намеря да ме организира 😉

        Ще е интересно да четеме за бившите гаджета. Ще ми е интересно и Аспарух какво мисли по въпроса :Р

  3. sugarfreenora каза:

    Преди да започна цялото нещо се консултирах с него, защото все пак е обвързан по някакъв начин и ми се струва, че нямаше да го направя без съгласието му. Имам пълното му одобрение, пък и той е чувал тези неща в трето лице безброй пъти, така че с изключение на някои маловажни подробности, за него не е нищо ново 😛

  4. Kaxala каза:

    Харесва ми идеята ти, много. Аз самата също имам няколко такива истории, незавършени. Сигурно до гроб ще се сещам за тях, остава една такава тръпка, нещо дето те яде от вътре.

  5. Забъркваш се в голям филм (драма)…
    Интересно ми е колко писма ще има?

    • sugarfreenora каза:

      Филмите и драмите отдавна са минали, това е просто синтез или един по-зрял поглед над нещата… Иначе колко писма… не знам – 3-4-5-6… зависи 🙂

  6. Смисъл в тази цялата работа (все още си мисля, че ще бъде една драма) не го разбирам…
    Пишеш писмо, ние го четем… после си даваме коментарите?
    Я пусни това дето го гласиш за утре, че да схвана идеята.

  7. sugarfreenora каза:

    Не го пиша за да го четете и за да давате коментари, пиша го за себе си – ако има хора, които да го прочетат и да не задават глупави въпроси – още по-добре. Идеята е описана достатъчно ясно и няма нужда от допълнителни пояснения – имам неизказани неща, казвам ги. Каква драма, какви пет лева? Аз съм подготвила приказки за секс и крайни състояния, той с драми ще ме занимава… Ааама ха, тва да не е турски сериал 😛

  8. След това със секса ме заинтригува 🙂 , но все пак… няма начин да няма драма.

  9. Лита каза:

    интересна идея 🙂
    много пъти ми се е искало да направя нещо подобно, но предполагам, че просто не ми стиска 😀
    успех, дано успееш да затвориш отворените врати и да спре да става течение 🙂

  10. Екатерина каза:

    бивше

Коментирайте, о, братя

