23

Преди няколко минути станах на 23 години. Ако трябваше да го кажа на глас, щеше да прозвучи като „вчера ходих да купя хляб“.

Може би по това се познава, че вече си „голям“: че вече не очакваш рождения си ден с нетърпение и вълнение.

И тази година няма да празнувам – или е по-правилно да се каже, че празнувам факта, че съм се родила, много по-често от веднъж годишно. Празнувам, че съм се родила, всеки път в който се усмихна и засмея, всеки път, в който видя нещо красиво и то ми изпълни душицата. За мен това е истинският празник за това, че съм тук и че съществувам по някакъв начин.

Пожелавам си здраве и търпение, за да постигна целите си. Пожелавам си любовта на близките до мен хора да ме топли още много вечери. Пожелавам си утеха за всички онези сълзи. Другото е въпрос на време и усилия – нищо работа с две думи.

Вторник е много глупав ден да имаш рожден ден. Но пък месец май е прекрасен месец, в който да се родиш. Особено ако си по средата, на такова късметлийско число (нумерологията е още едно нещо, в което не вярвам).

Малко ми е нелепо, че посвещавам този текст на рождения си ден, но реших, че след като така или иначе толкова много хора ще ми пожелаят куп неща, защо и аз да не си пожелая нещо на мен самата?

Хайде, пък дано се сбъдне🙂

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

3 отговора към 23

  1. Quos каза:

    Коктейлче от емоции. Леко горчиво, тръпчиво, но все пак сладко. Не онова сладко, дето идва на ум когато погледнем хубаво детенце…а с привкус, на нещо, което съзрява🙂

  2. anadinkova каза:

    На патерица – честит рожден ден. Да бъдеш усмихната, независимо от всичко, да те обичат много и страстно, да можеш да се радваш на живота и да изпитваш силни емоции – ако не е силно няма драма и не си струва, честна дума!
    И да си жива и здрава, за да се радваш на всичко, което имаш.
    И да – май месец е идеално време да имаш рожден ден. Моят е в края на януари и е отвратително.

Коментирайте, о, братя

