Tumblr

Направих си нов блог в Tumblr. Казва се Things I spoil myself with (edit декември 2013: вече се казва The Many Faces of Beauty и както можете да се досетите от заглавието, тематиката му е малко по-различна от първоначално плануваната, но пък идеята и основният замисъл си остават същите). Обмислях го от известно време насам и както се случва с всички други неща, просто сядаш и го правиш. Направих го, защото ми се иска да бъда по-позитивна и един от възможните начини за това е да се обградя с неща, които обичам и харесвам. Затова този блог ще бъде кътчето, в което ще споделям всички места, вещи и какво ли още не, които ме правят щастлива по някакъв малък и необясним начин.

Този блог си остава активен – в него ще продължа да си пиша мислите и разсъжденията по всички онези теми, които ме вълнуват.

Знаете ли, може би пък това е някакъв баланс – щото тук предимно си изливам негативизма и хейтвам, пък там ще виждате позитивната страна от мен. Надявам се, че това ще покаже на онези, които не ме познават твърде добре, че не съм вечно мрънкащо черногледо същество 🙂

Понеже съм нова в tumblr и не съм много наясно с нещата, ще се радвам ако някой има готовност да ми окаже помощ в ориентацията там – най-вече ми се иска да разбера как да сложа линк към този блог в страничната лента там. Благодаря предварително 🙂

Хубави празници и до нови срещи!

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Tumblr

  1. Cutie Pie For Me каза:

    Линка ти е невалиден…:(

Коментирайте, о, братя

