За морето и живота в скайп

Ще ме прощавате, ама нямам време да пиша много често, щото уча за държавен и други тъпи оправдания, но пък си мисля за тоя блог и ми се иска да го пълня с някакви си мои неща… Затова днес ще споделя нещо малко от един наш разговор с Аспарух, което си казахме преди минути. Не е нещо особено, но се надявам да ви понакара да се замислите, защото аз в момента нямам много време да мисля по такива теми.

[11:37:13] Нора Найденова: между дургото току-що осъзнах
[11:37:36] Нора Найденова: че хората, които предпочитат спокойствието на планината и се плашат от безбрежието на морето
[11:37:51] Нора Найденова: са точно тия хора, които обичат да живеят с очакването за нещо
[11:38:03] Нора Найденова: щото когато пред тях няма нищо
[11:38:18] Нора Найденова: това им обърква целия свят и ги прави адски неспокойни

[11:38:30] Acnapyx: ти пУашиш ли се от безбрежието му🙂

[11:38:57] Нора Найденова: ужасявам се
[11:39:07] Нора Найденова: но това не ми пречи всяко лято да копнея за него
[11:39:08] Нора Найденова:🙂

[11:39:11] Acnapyx: тоест „предпочиташ спокойствието на планината“? ;P
[11:39:33] Нора Найденова: не знам дали го предпочитам, то ми е естествен хабитат по-скоро

Абе важното е, че и тая година ще ходим на море🙂

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

1 отговор към За морето и живота в скайп

  1. Kaxala каза:

    Мен ме успокояват и двете места. Чувсвам ги еднакво релаксиращи. Просто успявам да си изпразня главата от мисли и едва ли не само медитирам. Разбира се, от няколко години морето ми е на самотени места с по 5-6 човека на квадратен километър. А в планината и без друго са по толкова.

Коментирайте, о, братя

