Liebster Blog Award? Aз? А стига бе?!

Ровкам си аз из Google Reader и виждам последния пост на Ана  и някъде в дъното гледам и линк към моя скромен блог. И съм WTF? Кво се случва? Номинирана съм за въпросната Liebster Blog Award от Ана, за което й благодаря много – не просто заради самия факт, че ме е номинирала, а заради това, че смята, че влагам достатъчно усилия и енергия в моя блог, за да заслужавам подобна номинация.

И така, за какво иде реч?

Liebster Blog Award е награда за автори на блогове, от автори на блогове. Предназначена е за блогове с по-малко от 200 броя последователи, с цел притежателите на въпросните блогове да си спечелят повече читатели. Тънката уловка е, че само номинирани блогъри могат да номинират още участници – и си е нещо като щафета/игра. Разбира се, другият фактор за номиниране (освен бройката) е доколко даден блог ти е интересен и смяташ, че авторът му си струва да бъде поощрен в това, което прави.

Има някои правила, които трябва да бъдат изпълнени, за да се „приеме“ наградата:

1. Публикувайте връзка, която води до блога на Вашия номиниращ с някаква информация за него/нея в блога си.
2. Споделете 11 факта за себе си.
3. Отговорете на 11те въпроса, зададени от Вашия номинатор.
4. Напишете 11 въпроса за Вашите номинирани.
5. Номинирайте 11 блога, с по-малко от 200 последователи, като публикувате връзка към техните блогове в своя.
6. Уведомете номинираните за това, оставяйки коментар на блога им.
7. Не можете да номинирате номиниращият.
8. Добавете картинка на Liebster Blog Award на вашия сайт.
9..Не забравяйте да кажете на другите за какво е тази награда.

И сега идва голямото писане:

1. За Ана 

Имах удоволствието лично да се запозная и да говоря face to face с Ана преди около седмица, но въпреки това следя присъствието й в Интернет – както в този, така и в другия й блог – с голям интерес. Ана пише за мода и за това какво е да бъдеш жена в България, днес. Излишно е да казвам, че и двете теми са ми много интересни. В миналия си пост със съветите за 20+ годишните момичета бях казала, че човек много внимателно трябва да си избира авторитетите. И с ръка на сърцето и без абсолютно никакво подмазване казвам, че за мен Ана е един от тези авторитети. Точка по въпроса.

2. 11 факта за мен

1. Характерът ми е много непостоянен – това ми е един от най-големите недостатъци.
2. Винаги имам някаква малка мания, която ми обсебва цялото свободно време – дали ще е да изчета всички книги на Харуки Мураками, дали ще е да правя къпкейкове, дали ще са гримове/козметика… В момента съм запалена по Drake и pole dancing/fitness.
3. Имам лунички по лицето и един кичур бели косми в косата.
4. Като малка бях горда с всички рани и синини, които имах по тялото, и си ги броях всеки ден.
5. Като пораснах престанах да се гордея с всички рани и синини вътре в мен и всеки ден се опитвах да ги забравя.
6. Понякога обичам да си мълча и да оставам сама.
7. Слушам една и съща песен по цял ден, стига да ми е харесала. Това вбесява хората около мен. Но аз просто искам да живея в тази песен, бе!
8. Обичам момините сълзи и слънчогледите.
9. Никога не съм пила кафе от Starbucks.
10. Любимият ми junk food е суджуто на Мимас. Само и единствено то.
11. Искам да остарея и да умра в България.

3. 11-те въпроса на Ана за хората, които е номинирала:

1 Ти коя си – просто Нора🙂
2 В какво намираш най-много смисъл – в това да правя нещата, които обичам и да помагам на хората с каквото мога
3 В какво няма смисъл – в обсъждането на други хора и в завистта
4 Какво те прави истински щастлива – мъжът до мен, музиката, танцът
5 Кое е мястото, където се чувстваш спокойна – една поляна извън родния ми град, обградена от стари дървета. Но напоследък почти навсякъде се чувствам спокойна
6 Ако беше книга, щеше да си – „Кафка на плажа“ на Мураками. Многопластова, пълна със смисъл, който всеки разгадава сам за себе си. Много хора не успяват да я разберат.
7 Ако беше филм щеше да си – първата ми мисъл беше „Невероятната съдба на Амели Пулен“, втората „Fight Club,“ третата „Закуска при Тифани“… Вероятно от всеки по малко, вероятно нито един от тях.
8 Ако беше песен щеше да си – не се сещам конкретна песен. Но вероятно щях да съм нежна, мелодична RnB песен със здрави баси, изпята от някой дълбок и мек мъжки глас, в която се пее нещо супер лаконично и обикновено, което обаче звучи като поезия, изпято от този мъж. Баси в къв филм се вкарах.
9 Ако можеше да имаш свръхестествени сили, каква сила би искала да имаш? – Да карам времето да спира за всички, освен за мен, да мога да се движа и да променям нещата в това замръзнало време.
10 Ако можеше да върнеш времето назад и да промениш едно събитие – кое би било то? – Бих направила така, че майка ми да е здрава. Ако въобще зависи от мен.
11 Кой е най-хубавият подарък, който си получавала – годежен пръстен🙂

4. Напишете 11 въпроса за Вашите номинирани.

1. Правиш ли това, което винаги си искал да правиш?
2. Чувстваш ли се щастлив?
3. Какво те мотивира/нахъсва?
4. Какво те обезсърчава?
5. Какво би ме посъветвал?
6. Коя е най-голямата грешка, която си правил?
7. От какво се страхуваш най-много?
8. С какво искаш да бъдеш запомнен?
9. Какво искаш да оставиш след себе си?
10. Кое е най-красивото и ценно за теб нещо, което си направил със собствените си ръце?
11. Ако можеше да живееш в някое друго време/епоха, кое щеше да е то и защо?

5. Номинирайте 11 блога, с по-малко от 200 последователи, като публикувате връзка към техните блогове в своя.
(Не съм сигурна дали са с под 200 последователя, но какво въобще значи това? Брой subscription-и? Ако някой от посочените е с 200+ последователя, моля да ме уведоми, за да променя номинацията му).

1. Аспарух ( http://acnapyx.blogspot.com/ )
2. Станислав (http://www.anavaro.com/blog/ )
3. Лъчко (http://luchko.net/)
4. Яна (http://vendellablog.blogspot.com/)
5. Елида (http://elliell.com/)
6. Гергана (http://terraincoglita.wordpress.com/)
7. Илия (http://temelkoff.blogspot.com)
8. Касчийски (http://kaschiyski.com/)
9. Светлина (http://vitanova.wordpress.com)
10. Таралежка (http://taralezh.blogspot.com)
11. Муйо ( http://www.muiiio.com/ )

Другите условия мисля, че съм ги изпълнила.

Божкее, това сигурно е най-дългият пост, който съм писала тук. Дано си е струвало.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

8 отговора към Liebster Blog Award? Aз? А стига бе?!

  1. Тия дни съм започнал едни други текстове, ОК ли е това да почака? : )

  2. Pingback: Хем е лято, хем ме награждават :) « Жълтурчето

  3. Pingback: Liebster Blog Award … или Нора пак се закача … « Lucifer's sandbox

  4. Pingback: Liebster Blog Award | Elida

  5. taralezh каза:

    Ето и от мен, с голямо закъснение🙂 http://taralezh.blogspot.com/2013/01/blog-post.html

Коментирайте, о, братя

