Mr. Wrong

Понякога се случва да те сънувам. Обаче не се ласкай, не е нищо особено.
Примерно качваме се в едно и също такси.
Возим се без да си кажем и дума.
Аз слизам и си тръгвам. А ти продължаваш – не знам за къде.
Но не се питам. Не искам да знам.
Просто се събуждам и това е.

Или пък разбирам, че си си купил нова къща.
И случайно се разминаваме в твоя нов квартал.
И дори не си казваме здрасти.
Между другото това е доста скапан квартал.

Дали въобще беше ти? Няма как да знам, не те погледнах.
Но едно такова неприятно усещане ми остави.
Значи сигурно си бил ти.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Mr. Wrong

  1. eilinee@hotmail.com каза:

    Доста hatersko това, но забавно:))))

    • sugarfreenora каза:

      ми нито забавно не е, нито хейтърско. просто хората се срещат и се разминават и за един момент са си били близки, а в следващия пак са непознати 🙂

  2. Nad каза:

    на мен ми докара душевен оргазъм 😀

  3. Красимир каза:

    Добро е, не е Буковски, но е много добро

    Само повторенията нова/нов и квартал/квартал не звучат много гладко

Коментирайте, о, братя

