Висящи пишки

Понеже е модерно напоследък да се пише за разни висящи работи, викам и аз да се включа в одисеята с висящите неща.

Ако очаквате поразителен разрез на обществото, пречупен през призмата на казуса с „висящите кафета“, объркАли сте блога. Достатъчно хора се изписаха по въпроса, а една голяма част от тях е значително по-умна и идейна от мен и има какво да каже.

На мене вече ми е през хуя за тия кафета и за всичките социални проблеми, дето възникнаха и започнаха да се дискутират покрай тях. През хуя ми е, щото е пълно с дървени философи, бе мама му стара.

Ако един човек иска да направи добро, той може да го направи по хиляди начини. Не му е нужен етикет с надпис „висящо кафе“ в някое заведение. Обаче пък за кво трябва да мрънкате като путки, че така не се правело и че не това е начинът да помогнеш на хората? ВИЕ САМИТЕ какво направихте бе, активисти, та ще ми мрънкате как се прави? С какво допринесохте? Отчет искам, черно на бяло със зелено.

Не бе, не искам отчет, коя съм аз да ми се отчитате. Просто казвам, че като претендираш, че нещо не може да се направи по определен начин, трябва да имаш опит, представа и ей така може би дори експертиза, да ЗНАЕШ как трябва да се направи. А не просто да си тракаш ченето и клавиатурата. Ще кажете, това са типичните български изцепки. Ама аз не вярвам, че това е „българска“ работа. Вярвам, че това е идиотска работа на хора с глава, завряна в собствения им задник. И това няма нищо общо с нацията и произхода. Каква част от българите попадат в тази графа вече е друг въпрос.

Bottom line: защо просто не оставите хората да си правят каквото си искат? Ако това ги кара да се чувстват по-доволни от себе си, по-добри, по-допринасящи, какво лошо има? Нали все отнякъде трябва да се почне? Защо трябва да осирате всичко бе, висящи пишки такива?

Иначе аз съм добре. Въобще не ви се връзвам, да не си помислите нещо. Представете си женската версия на Големия Лебовски, само че вместо бел руснак пия чисто мляко, щото нали сега не можело и да пия. И коз не мога да пуша и въобще къв живот е това, еби му майката. Ама съм дзен, де.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

15 отговора към Висящи пишки

  1. Мето каза:

    Неумението (страха) от това да се справим със себе си и да си „ги “ вдигнем да не ни висят кара повечето хора от нас да сочат с пръст (в повечето случаи среден) висящите „инструменти“ на другите. Ей така, за утеха,че има и други импотентни…

  2. Spas каза:

    ХУбаво момиче, пък какъв мръсен език!

  3. Marto каза:

    Винаги ми е било чудно как една дама може да знае какво е да ти е през хуя (:

  4. tangrabg каза:

    Следващата статия удачно би била „обява: търси се възпитание“. Авторката определено й трябва, след като не може сама да си сложи лимит на вулгаризмите.

    • sugarfreenora каза:

      Ами знаеш ли, има едно такова нещо, наречено „свобода на изразяването“ и едно друго нещо, наречено „лично пространство“. Ако не те кефят вулгаризмите ми, защо ми следваш блога и продължаваш да ги четеш? Мога да си сложа лимит на вулгаризмите, но нямам намерение да го направя. Аристократичните натури със слаби сърца да не четат.

      • tangrabg каза:

        Ако желаеш да си подбираш читателите, публичен блог не е за теб. Иначе трябва да се примириш, че не всички ще ахкат и въхкат, по съдържанието което си сложила. Видно е че се гордееш с това че си част от плебса и употребяващ ефективно механизмите за контрол над него наричани „права и свободи“. Е да, поне нямаш претенции да си нещо повече. Жалко само, че си мислиш, че понеже си жена, да пишеш цинизми и вулгаризми ще мине. Ти можеш да изтриеш коментарите ми, но не можеш да изтриеш отвращението на хората, когато срещнат такива писания.

      • sugarfreenora каза:

        Не се страхувам/обиждам от критика и няма да изтрия коментарите ти. Всеки е свободен да си мисли каквото си иска и далеч не смятам, че всички са длъжни да одобряват начина, по който мисля и по който се изразявам. Но както аз като автор мога да контролирам съдържанието, което достига до читателите ми, така и читателите могат да контролират съдържанието, което достига до тях. В този ред на мисли питам – ако не те кефи как пиша, защо просто не спреш да ме четеш, или това не е достатъчно, за да изразиш неприязънта си към мен и задължително трябва да ми кажеш колко съм цинична и вулгарна, сякаш не го знам и сама и сякаш това ще промени нещо в поведението ми и в начина ми на изразяване? За човек, който е убеден, че знае какви мисловни процеси протичат или не протичат в главата ми, си изненадващо наивен да вярваш, че мнението ти ще доведе до някакви сериозни последици. Въобще не ме интересува какво впечатление създавам у теб и у който да е било другиго посредством блога си. За всеки „отвратен“ читател, който реагира като ощипана девойка, има и такъв, който се кефи на това, което казвам. Вероятно „феновете“ на блога не са на твоето възвишено интелектуално равнище, но все пак са налице и на мен това ми стига🙂

  5. tangrabg каза:

    Мотивите да изкажа мнение не са свързани с благородно желание да те променя към това по магически път да престанеш да бъдеш декадентна персона с объркано съзнание. Че ти не можеш да ги видиш, и смяташ че света се върти около теб (и хората непременно са се заели да те променят/спасяват/ала бала/), е видно. За кого е типично такова поведение също е ясно. Иначе да, очевидно е, че има и някакви „висящи пишки“, които висят в блога, наточени на идеята колко е ‘яко’ жена да пише като тракторист любовно писмо. Що се отнася до призива ти да се разкарам, мисля пък да постоя… а ти продължавай да търсиш мотиви, зад това да се защитава порядъчността. Може да ти хрумне нещо интересно.

    • sugarfreenora каза:

      Епа щом си решил да останеш, няма да те спирам. Обаче да знаеш, че ти разбрах позицията и нямам намерение да я виждам като коментар под всеки мой пост от тук нататък. По живо, по здраво.

  6. Имам чувството, че за някои хора на една жена й е позволено да пише само за пеперудки, любови и розови мъгли. Каже ли някой лаф, или недай си Боже мръсен виц или цинизъм – леле, леле, леле. По тази причина мацките масово са с потресаващо беден запас от теми за разговор и още по-потресаваща липса на чувство за хумор, а като се спомене „пенис“, ама не с тази думичка, почти се припада. Мен пък ми е писнало от скучни мадами, лишени от всякакъв живец, за които всичко е гримчета и кремчета, убий ме-обичам го, драми и сериали (реални) и последната книга тип „за самоусъвършенстване“ и всичко това за да минат за… възпитани… светски… женствени… де да знам в болните ви глави как точно ги наричате. Прозвуча злобничко, но съм се нагледала на ходещи дървета. И далеч не става въпрос за фолк-тупалките.

  7. Peter Dimitrov каза:

    И аз днес случайно попаднах на този блогец. Прочетох няколко писания, хареса ми прочетеното на места, след което това също ми влезе в полезрението и реших да видя какво пише в него. Също, както на tangrabg, така и на мен ми направи впечатление целият ненужен вулгаризъм. По интересното е, че аз реално съм му голям фен на този пич – вулгаризма, но пък нещо ми се стори неподходящ тук, и това го казвам като най-обикновен читател търсещ да прочете два интересни реда из целия бълвоч из нета. Намерих бе…ха.

    Съвсем наясно съм, че всеки може да си пише, к’вото му скимне, но с каква цел е използван точно пък такъв език в този пост? Зададох си същият въпрос в случай ,че да кажем аз реша да публикувам подобен материал. Ако целта е да привлечеш нови читатели, според мен това определено е грешният подход. Ако пък е резултат на тотален емоционален срив, пак би могла да го редактираш след евентуално подобрение, часове или кой знае, може би месеци след публикацийката.

    Бях останал с впечатлението (поне от 2-3 поста, които прочетох преди този) ,че си подбираш думите като пишеш. Ако наистина целта е, поста да има подобен тон, пак би могла да подходиш по друг начин с набирането на това колоритно букетче от епитети, което в момента седи във вазата на този пост. И съответно при правилния му подбор да изразява също толкова добре, какво ти се върти из авторската главица, както и да бъде достатъчно провокативно и донякъде вулгарно в същото време. Уви, не всички сме родени с дар слово.

    Естествено т’ва е скромното ми читателско мнение, не го налагам ,единствено предлагам. Както вика дядо ми – „хОди си троши главата бе бунак“

    И не мога да не напиша няколко реда и относно коментарчето на Мануела Геренова. Самата мисъл за твърдението „причината „мацките“ да са с потресаващо беден запас от теми за разговор е, че не могат да използват цинизми“, ме кара да избухна в необуздан смях, затова ще се наложи да приключвам.

    Успех с блога!

  8. Bai Stavri каза:

    Мацко, коза е силен и естествен анти-еметик, ти явно нямаш нужда, но не им се връзваи на лекарите, че не може. Една дума : вапорайзър🙂

Коментирайте, о, братя

