Есен 2013

Здравей,

Очаквам много от теб. Очаквам да премахнеш горчилката от най-ужасното лято в живота ми. Лято, което прекарах буквално като в сън. Но не от най-хубавите.

Ти си любовникът, който трябва да изкупи греховете на всички преди теб и трябва да ме изтърпи с всичките ми още незараснали рани. Ти си нежният полъх надежда, който трябва да ми върне вярата, че и след най-голямата помия следва нещо хубаво.

Сигурно ще ти е много тежко. Нека. Не те жаля, защото и твойте ветрове и дъждове не жалят.

Независимо от всичко това, ти си оставаш любимият ми сезон с мокрите ти листа и мирисът на печени тикви.

Добре дошла.

 

 

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към Есен 2013

  1. honeyjj каза:

    песента е навероятна🙂

  2. Чиче каза:

    Есен, зима… Любимите!

Коментирайте, о, братя

