Какво научих за себе си през 2013

Годината си отива и идва ред на любимите на всички равносметки. Какво постигнах, какво ми се случи, с какво ще запомня тази година… За мен 2013 беше белязана с може би най-важното събитие в живота ми въобще, всички са чули и чели достатъчно за него, а и ще продължат да чуват и четат и през останалите години. Сега ми се иска да напиша една друга равносметка, за всички онези неща, които съм си мислела, че съм или не съм и че зная, а всъщност реалността е съвсем различна.

Пиша ги, за да запомня тази година като годината, в която не само животът ми, но и аз се промених драстично.

1. Научих се да отминавам нещата, които ме дразнят/натоварват. Или в най-лошия случай, да не ги приемам толкова насериозно.

2. Научих се да не съдя хората твърде строго и преди да критикувам, да си задавам въпроса – абе чакай малко, коя съм АЗ да решавам кое е правилно и кое – не за този конкретен човек?

3. Научих, че съм много по-уязвима, отколкото съм си мислела.

4.  Научих, че не мога да бъда суперНора и да се справям перфектно във всичко. Едното винаги е за сметка на нещо друго.

5. Научих се… или може би е по-правилно да се каже, че все още се уча на търпение. Много е трудно, особено за човек като мен, който е опериран от това качество.

6. Научих, че някои хора в живота ми ме обичат дори повече от самата мен. Ако това въобще е възможно. Но да, възможно е.

7. Научих, че не ме е страх. Не ме е страх от лошото. Не ме е страх да говоря за него.

8. Научих още един вид любов – любовта на майката.

9. Научих се да си приоритизирам по-успешно.

10. Научих се да не си давам много зор.

11. Научих как да готвя лазаня – основната съставка е помощта на Аспарух. Това го казвам първо защото донякъде вече ми се изчерпаха нещата, които съм намислила и второ защото правенето на лазаня винаги ми е било адски трудно начинание. Но вече не.

А вие какво научихте за себе си?

 

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

