4 годинки

На толкова става Sugarfree Nora днес.

Донякъде си приличаме с 4-годишните деца, донякъде не.

Любопитна съм и си задавам неудобни въпроси като тях.

Светът около мен все още успява да ме изненада с нещо ново.

Не бих казала обаче, че съм толкова активна. По-скоро съм един ленивец, поне що се отнася до писането тук.

Определено бомба със закъснител. Както и при 4-годишните, не знае човек кога ще ме хванат лудите и ще изръся някоя.

Още ми е рано за его-идентичност. Все още не знам за какво го пиша тоя блог. На каква тема по принцип пиша.

Знам, че пиша за себе си. И за който ме чете.

Знам, че понякога съм мрънкало, обаче понякога пък може да ви разсмея с някоя глупост.

Точно като едно 4-годишно детенце.

За тези 4 години се запознах с много хора покрай онлайн присъствието ми (в т.ч. и заради блога)

Искам да благодаря на тези хора, защото за мен те са лидери на мнение и до голяма степен са ми повлияли по един или друг начин.

Специални благодарности на Яна, с която точно днес проведохме един кратък, но много мил и смислен за мен разговор.  И дори да не беше всичко останало, пак заради този разговор знам, че си струва да го има този блог. Под някаква форма поне.

Макар че не мога в никакъв случай да нареча себе си блогър. Защото просто не пиша толкова често, нито отделям нужното старание да поддържам и развивам това място.

Мога да се нарека единствено Нора Без Захар, защото това е, което е, и ще бъде това, което ще бъде, както се казва в една книга, която чета в момента.  (The 100 yo man who climbed out of the window and disappeared).

Пожелавам си да порасна.

Всички 4-годишни деца бързат да пораснат.

Не знам дали е правилно, но просто е така.

Хайде, пък ще черпя.

Засега с малинов сок, но не ферментирал, защото още нямам 18😉

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

1 отговор към 4 годинки

  1. MissVendella каза:

    Лъв ю! И винаги бъди без захар и все толкова истинска – отива ти!❤

Коментирайте, о, братя

