Отказвам се

От всичкия боклук в живота ми.

От кофти хората.

От кофти храната. (Колкото и да е вкусна.)

От кофти мислите. (Колкото и да са изкушаващи понякога.)

От кофти медиите.

От това да се вълнувам от политика в национален и глобален план. (Сори, може би ще разочаровам доста хора, но просто не искам да се напрягам. А и смятам, че индивидът може да допринесе много за обществото и без да бъде политически ангажиран. )

От всички ненужни вещи.

От консуматорството.

От лошите си навици:

– да съдя хората

– да се съмнявам в себе си

– да съм твърде (само)критична

Защо?

Защото се обичам достатъчно много, за да искам само хубави неща/хора в живота ми. Дори това да значи бягане от реалността за някой.

Макар че не бих казала, че бягам от реалността.

Просто избирам да я филтрирам така, както ми харесва.

И ми е добре така.

Всъщност не съм се чувствала толкова добре за толкова продължителен период от време никога преди.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

