Щастието не те прави специален

Доста често срещам хора, които вярват, че са щастливи, но по такъв начин, сякаш няма други щастливи като тях.

Това е и вярно, и невярно.

От една страна човешките емоции са нещо, което няма как да бъде съпоставено, затова приемаме, че всеки изпитва щастието по различен начин, с различен интензитет.

От друга страна обаче да си убеден, че само ти от милиардите души по целия свят си щастлив точно поради определена причина… Ми се струва леко арогантно и наивно.

„Аз не съм като другите. За мен общуването с партньора е много важно“.

Помислете си за колко много хора може да се отнася това изказване.

В края на краищата се оказва, че сме различни, точно както всички останали… 🙂

Знанието, че може би има по-голямо щастие от нашето някъде там, трябва ли да ни пречи да сме щастливи?

Не.

Защото тук и сега, това е максимумът, на който сме способни.

Много философски станаха нещата.

Затова за завършек ще ви кажа, че онзи ден една добра приятелка ме попита

„Абе кво е хаштаг?“

Надявам се, че тя е щастлива и без да знае това, което зная аз или някой друг.

Не е нужно.

 

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

