Защо не е яко да имаш големи цици

touch your elbows

Докато си лафихме с Аспарух в скайп изникна темата за големите цици и се почудих как така досега не съм написала пост за това, при положение, че големият бюст е една от основните характеристики, с които ме запомнят хората. Някои са известни с „оная с големия нос“ или „оная дебелата“, а мене всички ме познават като „оная с големите цици“.

Винаги ми е било чудно защо жените си слагат още и още силикон, за мен това е някакъв вид мазохизъм. Но предполагам всеки иска това, което няма.

На мен примерно ми се иска да имах малки цици.

Не че не си харесвам тези. С времето им свикнах и се научих да се обичам такава, каквато съм. Обаче това да имаш големи гърди си носи своите недостатъци, които понякога надделяват позитивите.

Но първо да почнем с позитивната страна на големия бюст.

– Хубаво ти стоят дрехите – имаш с какво да ги напълниш и не е нужно да носиш къси поли и деколте до пъпа, за да изглеждаш секси. Щото просто си изглеждаш секси.

– Привличаш вниманието на мъжете… макар че това за мен е по-скоро негатив, но да кажем че за масовата жена е ОК да се радва на вниманието на мъжете.

– Имаш още един повод за добро самочувствие.

И май са това положителните страни, които аз виждам.

Негативите, поне според мен, са доста повече.

Не можеш да носиш всякакви дрехи – примерно полотата стоят абсурдно, а да си намериш риза, която да се закопчава и да стои ок, е голямо предизвикателство. Освен това сутиените за големи гърди са рядкост, макар че напоследък се радваме на качествено бельо за всякакви размери в лицето на Bra Clinic.

– Недостатъците от гледна точка на здравето също са големи – пищните бюстове водят до проблеми с гръбнака, изкривявания и деформации, а и спират да изглеждат добре щом прехвърлиш 35-40 години. Гравитация, кво да я правиш.

Големите гърди правят спането по корем трудна задача. То не че е особено полезно да се спи в тази поза, но все пак.

– Лично за мен обаче, най-големият недостатък на големия бюст е вниманието, което получавам заради него. Не обичам да се набивам на очи, ама няма как. Освен това погледите и коментарите, които чувам зад гърба си, а понякога и право в лицето си, ме карат да се чувствам омерзена, като единствено едно парче месо, сексуален обект, който не е ценен с нищо друго. Има определени предразсъдъци, свързани с това да имаш големи цици. Те също са ми неприятни. Например ти се налага един изкуствен имидж на секс бомба, а пък ти може да си си скромно момиче, което въобще няма амбиции да се превръща в такава. Както се казва, иди доказвай че нямаш сестра.

Но това, както се казва, са само „големите“ проблеми. Има редица ежедневни малки неща, които също са кофти. Даже ако напишете в жужъл „Busty Girl Problems“ ще ви излезе поредица от комикси по темата. Всъщност картинката за този пост пак е от нея.

Абе не знам. Големите цици са като малките деца- хубаво е да ги гледаш отстрани, но ако са твои – тежко и горко ти.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към Защо не е яко да имаш големи цици

  1. Maggie Kleppe каза:

    Ай фийл йор пейн, бъсти систър. Аз вече съм със сериозни болки в кръста и ходя на физиотерапевт да ме боде с лакът. Гати как боли!

  2. cruel каза:

    you aren’t going Jolie’s route, are you? This lunatic once said “ my breasts might murder me“ , after which she had a double mastectomy…little that we knew , she was an admitted cutter and heroin junkie in her early years, but I digress.

Коментирайте, о, братя

