Минавам за бързо и съвсем за малко…

Понеже днес ми напомниха, че имам блог, и че този блог някога…НЯКОГА… е бил четен от хора в ИнтернеД (уаааау) , които НЕ познавам и не са ми близки и приятели… Благодаря за напомнянето, между другото.

Та…

Бях тръгнала да пиша нещо тук, но по някаква странна причина то се затри. Защото тъпия уърдпрес се е ъпдейтнал и не знам кво се случва вече и просто … да.  МУУУСАААА.

Kакто и да е, може би така е трябвало да стане, защото бях започнала да ставам твърде обстоятелствена и твърде искрена за твърде лични и интимни неща, за които така или иначе никой не го ебе.  Което преди не ми е било проблем, но вече усещам, че не е моето нещо. Явно съм пораснала и съм станала скучна и уравновесена. И по-спокойна.

Днес даже докато си вървяхме из мизерния подлез на СУ Аспарух ме погледна с едно такова усмихнато възхищение и каза: „Излъчваш една небрежна и спокойна увереност, и не знам дали това е от скоро или винаги си я излчъвала и дали заради това те обичам“.

Аз го погледнах и се усмихнах.  И му рекох: That’s what I was going for.

Да знаеш кога са се случили или са започнали да се случват някои неща е излишна подробност. Важното е че се случват.

Дали с книги за самопомощ, семинари на Кобилки и Кобилкини, или с търпението, обожанието и обичта на един или двама мъже.  Но се случват.

Сега ще ме прощавате, но спирам, защото Сияна започва да ме motorboat-ва.

Нали ви казах, че съм замалко.

ПП – Разделите са трудно нещо.  Не ги препоръчвам. Малко ни в клин, ни в ръкав звучи, но аз се разбирам.

 

 

Публикувано на personal. Запазване в отметки на връзката.

Коментирайте, о, братя

