Къде бях миналата събота – Пролетен базар на българското сирене

С настъпването на пролетта идват все хубави неща – рожденият ми ден, около който вече има цели три събития, на които искам да присъствам (но за тях – друг път); нови възможности за спорт на открито и по-активен начин на живот… Абе въобще – идилия.

Миналата събота ми се случи първото такова пролетно събитие, организирано от винения магазин Vino Orenda , заедно с harmonica, bg.bakalia и магазин МезеТо.

Както може да се сетите от заглавието на поста ми, беше свързано с хубави български сирена, кашкавали и млечни продукти от локални малки производители.

Обаче имаше и вино. Оренда представиха освен всичко останало две нови розета – Kolibri Rose Mavrud 2014 MANASTIRА и Middle Forest Rose 2014 MANASTIRA . Да си призная, първото не ме грабна особено, но от второто се сдобихме с една бутилка, защото имаше невероятен аромат.

Всъщност за първи път стъпвам във Vino Orenda, но бях много приятно изненадана от богатата селекция български (и не само) вина и вниманието, което ни обърнаха, стараейки се да отговорят на предпочитанията ни.

От сирената си закупих две на БГ Бакалия – едното  от 100% краве мляко (държа на качеството заради Сияна), а другото беше по-скоро кашкавал с пикантни подправки – идеален придружител на хубава чаша вино.

Ако сте фенове на по-мекото сирене, определено бих препоръчала това на Harmonica. Освен това правят много хубав ябълков сайдер, който също имахме възможността да опитаме.

Много благодаря на Сашо от BG Bakalia за поканата. За Бакалията от дълго време се каня да напиша отделен пост, тъй като съм един от първите (и редовни) клиенти и има защо. Но… всичко с времето си 🙂

 

Може би тук е мястото и да съобщя, че планирам по-трайно завръщане към писането и поддържането на този блог. То е част от едно цялостно завръщане към нещата, които наистина обичам да правя. Писането е едно от тях. А за останалите – ще четете тук.

Наздраве!

 

 

 

Публикувано на cheesy, events, personal. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Къде бях миналата събота – Пролетен базар на българското сирене

  1. fresh cuts of life каза:

    Казвай го предварително тези неща :-). Сега ми оства само да завиждам. благородно, де

Коментирайте, о, братя

