Here I go again

Заспах преди около три часа и сънувах странен сън. Сънувах че е зима и че с две от най-близките ми момичета сме си много чужди вече. Че им казвам, че
последните четири години съм ги проспала и не знам коя съм и къде съм била през това време. Имах усещането, че вече е твърде късно за някаква промяна
и че отношенията ми с всички хора с изключение на Аспарух и семейството ми са се превърнали в еднопосочна задънена улица.

Като се събудих, осъзнах, че
1. това е един доста тъп сън особено за по средата на лятото
и 2. отказвам да призная, че той е близо до истината, а е по-скоро някаква прожекция на собствените ми страхове.

Сега се предполага, че като съм завършила и вече е лято, трябва да ми е парти-парти, нали така?
Да ама не.
Вижте сега. Има дни в които не искам да се прибирам цяла нощ и да се напивам/дрогирам след което да правя секс така както само можете да си мечтаете да
правите (с изключение на скучните хора със скучни мечти). Аз лично такъв ден не съм имала от доста време насам.

Днес пак не е този ден. Днес беше ден, в който се излежавах цял ден, четох книга, говорих малко и спах много. Сега мъжът ми ще се прибере от работа, аз ще
му сготвя и той ще се притесни защо изглеждам така, сякаш някой е умрял.

За всички хора с цел и посока, които знаят какво ще правят след пет години – DUCK YOU (тва е fuck you с аутокорект на шибания айфон за непросветените).
Ся искам да кажа, че и аз знам кво ще правя след пет години. И че това е мега скучно и отчаяно.

И че не знам кво ще правя другата седмица или утре. Не че си нямам планове, обаче знам че винаги е възможно да се събудя и да еба майката на всичко и да
си променя тия планове в последния момент. И това е много ама много освобождаващо. И непостоянно…

Сега е един момент от живота ми, в който се сещам за онова невъобразимо фалшиво изпълнение на Here I Go Again по време на първия Music Idol в България.
Обикновено си го пускам всеки път като ме хване лигнята и се спуквам от смях, обаче днес реших че и аз съм точно като тоя пич. Пея супер надъханата песен
на живота си с такова равнодушие, че още малко ще заспя. И в един момент, за да не съм толкова отчайваща, изквичавам на умряло. Хахахха. Ох. Но нещата ще
станат по-добре.

И е хубаво, че всичко това се случва БЕЗ причина.
И че мога да си го позволя.

I don’t know where I’m going.
But sure I know where I’ve been.

А сега изквичи влюбено.

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Here I go again

  1. cruel каза:

    „I don’t know where I’m going, but I’m on my way“ someone said

Коментирайте, о, братя

